perjantai 1. marraskuuta 2019

MakroTex - kengät

Pieni lintu haluaa nähdä kenkiä :)

Tulipa tilattua netin kautta kengät, kun tämmöistä samaa merkkiä ollut aiemminkin ja on olleet tosi hyvät ja mukavat.
Mutta...... tässä olikin vähän leveämpi lesti, niin ei kyllä asetu minun koipiin.
Olen näitä yrittänyt myydäkin puoleen hintaan, ovat melkein uutta vastaavat. Sisällä olen yrittänyt niillä muutamana päivänä kävellä, mutta ei ne pysy mulla jaloissa :)

Niin, että sopii tulla sovittelemaan - jos vaikka kaupat syntyisi :) :)






3 kommenttia:

  1. Kauniit kengät, harmi etteivät ole sopivat sinulle!
    Itselleni ovat liian pienet, minulla on mahtijalka :D

    VastaaPoista
  2. Hienot kengät. Tuo on kyllä aina ikävää jossei ostettu vaate sovikkaan, eteenpäin myynti on aina oma haasteensa.. Tästäsyystä ostankin aina kivijalkakaupasta, kengät varsinkin.

    VastaaPoista
  3. Onpa sirot ja silmää miellyttävät kengät. Harmi, että kävi niin kuin kävi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!